واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

کدام‌یک؟!...

 

کدام‌یک را ترجیح می‌دهی

دلداده‌ی دور از دسترس را

که دلتنگیت از اوست،

یا کسی را که می‌بینی هر روز

بی آنکه بخواهی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
بیژن یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام پریدخت گلم
خوب هستی؟
البته مصداق این دوگزینه ها خیلی وجود دارد
مثل جواب ندادن به کامنتهای من که مصداق
گزینه دومی است!!

برایت آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

دوستدار پرو پاقرص شماخواهر خوبم

سلام بیژن جان
ممنونم شما خوبی؟
شرمنده ام بابت قصور
امیدوارم تکرار نشه
منم آرزوی تندرستی و شادکامی دارم برات

یاسر دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ

شرح این عاشقی
ننشیند در سخن
که بهر عشق زیبای تو
همه جهان نیرزد

================

سرودن از تو دشوار است
اما
عاشقانه می سرایمت
که مهربان ترین هستی...

یاسر دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ

البته اولی را...

لاله سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ http://tasiyan7.blogfa.com

این احتمالا از اون دست سوا لهای تا کیدی بود نه؟!
از اون دست سوالهایی که جوابشون در خوشون هست!

یاسر چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ

ای جوووووونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد