واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

عصر ما!...

 

ما در عصر احتمال بسر می‌بریم  

در عصر شک و شاید 

در عصر پیش‌بینی وضع هوا 

از هر طرف که باد بیاید!...

نظرات 10 + ارسال نظر
سارینای گوله دختر :))) سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

ما در بعداز ظهر احتمال به سر میبریم شما یه ذره از ما اونورتر هستید...
سلام.

سبحان جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://sobhan454h.persianblog.ir

عشق را چگونه می توان نوشت؟ در گذر این لحظات پرشتاب شبانه که به غفلت آن سوال بی جواب گذشت،دیگر حتی فرصت دروغ هم برایم باقی نمانده است و گرنه چشمانم را می بستم و به آوازی گوش می دادم که در آن دلی می خواند: من تو را ، او را ، کسی را دوست می دارم... «حسین پناهی


موفق باشید

Anonymous 1 یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://yeganehvar.persianblog.ir

و ما در صبح تردید قدم میزنیم..

لیلا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

اگه به من سر بزنید خوشحال میشم
www.bolandayefekr.blogfa.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام

:)

یه تبریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک عـــــادی

و یه آرزوی زیبا ...

-;{@

مسیح سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام

یه تبریک دیگه

:)

سال نو مبارک

-;{@

سربلند بمونی

مسیح پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام دختر ایرونی

:)

ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون

-;{@

یاسمن دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.yasamanramezani.com/

و در عصر بی خبری

آرمین جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ق.ظ

salam khanoom.mesle ghadim nadima hanooz khoshgel minevisi.manam abie sabegh khoshhal shodam didam hanbooz minevisi...

bijandost یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام.خوبی عزیزم خیلی گلی معلوم کجایی؟چند سالی دیگه کامنت نمی زاری دوستان نگران هستند.منتظر حضورگرمت هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد