واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

هرچه زیبایی و خوبی...روزت مبارک

 

هر چه زیبایی و خوبی که دلم تشنه‌ی اوست

مثل گل، صحبت دوست

مثل پرواز، کبوتر

                   می و موسیقی و مهتاب و کتاب٬

کوه، دریا، جنگل، یاس، سحر  

این همه یک سو، یک سوی دگر

                                    چهره‌ی همچو گل تازه‌ی تو!  

دوست دارم همه عالم را لیک

                                    هیچکس را نه به اندازه‌ی تو!...

نظرات 3 + ارسال نظر
مسیح پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ http://aaddee.blogfa.com


:)

... دوست دارم همه عالم را ...

سلام

یه تبریک عادی ...

%%-

سربلند بمونی و ایرونی

سارینا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

مبارک باشه پری بانو!
:)

یه دوست جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ق.ظ

هر چند خیلی دیره و نزدیک روز مرد هم شده روز زن رو به شما تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد