واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

آدمی!...

 

آگاه نیست آدمی از گشت روزگار

شادان همی‌نشیند و غافل همی‌رود

دل٬ بسته‌ی هواست گزیند ره هوا

تن٬ بنده‌ی دل آمد و با دل همی‌رود

هر باطلی که بیند گوید که هست حق

حقی که رفت گوید باطل همی‌رود

ماند بدان‌که باشد بر کشتی‌ای روان

پندارد اوست ساکن و ساحل همی‌رود!...

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسمن شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.yasamanramezani.com/

فوق لعاده قشنگ بود

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

من میخواستم اول بشم حالا که اینجوری شد اصن هیچی نمینویسم

:(((

[ بدون نام ] شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

پری اومدم بگم اون که اسم نداره من بودما!

P:

حالا ینی اسمت رو نوشتی دختر خوب!

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

نه دیگه... چون تو باهوشی خودت میفهمی من یه گوله دختر مهربونم!!!!

الهیییییییییییی
دلم تنگ شده برات گوله دختر

مصطفی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://iranianboy.javanblog.com

سلام خوبی پری دخت خانم وب خوبی دارین خوشحال میشم به وب من هم سر بزنین و نظر هم بدین و بگید که با چه اسمی لینکتون کنم و شما من رو به اسم موسیقی لینک کن

مسیح جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ق.ظ http://aaddee.blogfa.com

سلام

خداییش این آدمیزاده عجب موجودیه ها

:)

...

سربلندی ابدیتو آرزو می کنم

توی این لحظات عزیز و

همیشه

...

%%-

سوسن جعفری شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

این شعر از کیه پری؟

از مسعود سعد سلمان سوسن بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد