واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

پس از باران!...

 

گل از طراوت باران صبح‌دم لبریز
هوای باغ و بهار از نسیم و نم لبریز
صفای روی تو ای ابر مهربان بهار
که هست دامنت از رشحه‌ی کرم لبریز

نظرات 6 + ارسال نظر
یاسر یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://asemooni.blogsky.com

تویی که از قدمت، صبح می شود بیدار
و من که از غم اینجا نبودنت لبریز...

و من
که از غم اینجا نبودنت لبریز
...

سارینا دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام
ممنونم که به خاطر من شعر گفتی. راضی به زحمتت نبودم
D:
ینی واقعا طرفای شما بارون اومده؟ یا تخیلات شاعرانه بود خواهرجون؟

سلام گلی
وای ساری اگه بدونی دیروز ینی از پریشب اینجا چه باروووووووووووووووونی اومد
از اون بارونا که طرفای شما عمرا بیاد!
خواهش می کنم عزیزم ولی باید از مشیری خدابیامرز تشکر کنی که برات شعر گفته من فقط انتخابش کردم(;

سارینا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://sarinaa129.persianblog.ir

ینی ضایعگی تا کجا؟!!!!!!
خاک بر سر من. البته دور از جونم D:
خیلی آبروریزیه ینی؟ :( چیه مگه؟ خب نمیدونستم دیگه!
خب حالا بده فکر کردم تو هم در حد فریدون مشیری استعداد داری؟ بیا و خوبی کن ها! والله!
:))
تازه شم به بارونای طرفای ما کاری نداشته باش که کلامون میره تو هم! اصلا بارون اینجا معنی میشه چی میگی تو؟

(((((((((((:
اصلانم آبروریزی نیست
مرسییییییی
گوله دختر جان منظورم این بود که بارونای طرفای ما مثل بارونای طرفای شما ریزریز و ممتد نیست...
در کل من به بارون ارادت خاصی دارم چه این طرفی باشه چه اون طرفی هر کدوم لذت خاص خودشو داره
باز که سر اندک چیزی آمپر چسبوندی!
مگه قول ندادی خوش اخلاق بشیییییییییی؟؟؟

سارینا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://sarinaa129.persianblog.ir

شرمنده شدیم بسی...
تکرار نمیشه
:)

لاله سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام
ممنون و معذرت بخاطر نگران کردت.
هم هستم و هم بروز.

[ بدون نام ] جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://neihamboon.blogsky.com

سلام خوبی؟
چه خبرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد