واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

بوی بهــار ! ...


 

 

"  تا که به کوچه می روم همره یادهای تو
                   
          حال وهوای هرگذربوی  بهــار می دهد"

بهــار ! ...


غروب بود و صدای نسیم می آمد

و از حضور بهــار

سماع سبز درختان نشاط آور بود

و رقص نارونی پیر

خاطرات مرا

بی امان ورق می زد ؛

سوال کرد دلم از بهــار

کجای آینه بی زنگ است ؟

و ابتدای شکفتن کجاست ؟

زمان درنگی کرد !

و عکس کودکی ام را

نگاه کرد و گذشت ! ...

نوروز ۱۳۸۴ ! ...



    آمــــده نــــــوروز در ایران زمـین

                      خاک ما شد رشک فردوس برین


     بوی نـارنـج و تـرنـج و عـطـر بید

                       مـی توان از تربت حـافـظ شـنـید

  
                
         
             خون پـاک عـاشقـی در جـان ماست

                               ریشه ی این عشق در ایران ماست


             هـمـوطـن نــــوروز تـو پـیروز بــــاد

                               ای وطن هر روز تو نـــــوروز بــــاد