واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

... ! ...

 

       بغضو خالی میشه کرد همراه نت ها

 

                             میشه آشنا کرد شبو با دل تنها

 

                                              میشه پرواز کرد به روزهای طلایی

 

                                                                                                                      کوچه و بادبادک و حس رهایی ! ...

نوبهاران جاویدان ! ...

 

 

  نوروز 1386 مبارک

  

ای آشنای من !

برخیز و با بهار سفرکرده بازگرد

تا پرکنیم جام تهی از شراب را

وز خوشه های روشن انگورهای سبز

در خم بیفشریم می آفتاب را

 

برخیز و با بهار سفر کرده بازگرد

تا چون شکوفه های پرافشان سیب ها

گلبرگ لب به بوسه ی خورشید واکنیم

وانگه چو باد صبح

در عطر پونه های بهاری شنا کنیم

 

برخیز و بازگرد

با عطر صبحگاهی نارنج های سرخ

از دور ، از دهانه ی دهلیز تاک ها

چون باد خوش ، غبار برانگیز و بازگرد

 

یک صبح خنده رو

وقتی که با بهار گل افشان فرارسی

در باز کن ، به کلبه ی خاموش من بیا

بگذار تا نسیم که در جستجوی تست

از هر که در ره است ، بپرسد نشانه هات

آنگاه ، با هزار هوس هزار ناز

برچین دو زلف خویش

آغاز رقص کن

بگذار تا بخنده فرو آید آفتاب

بر صبح شانه هات !

 

ای آشنای من !

برخیز و با بهار سفرکرده بازگرد

تا چون بشوق دیدن من بال و پر زنند

بر شاخه لبان تو ، مرغان بوسه ها

لب بر لبم نهی

تا با نشاط خویش مرا آشنا کنی

تا با امید خویش مرا آشتی دهی ! ...