واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

دریچه ! ...


بازو به دور گردنم از مهـر، حلقه کن
بر آسمان بپاش شــــــــراب نگاه رابگذار از دریچه‌ی چشم تو بنگرم لـبـخـنـد مـــــــــــــــاه را!...

روزت گرامی باد ! ...


می‌دانم در برابر بزرگی روح تو چیزی در خور ندارم. می‌دانم واژه ها توان بیان عظمت، پاکی و لطافت روح تو را ندارند. اما همین بس که خداوند گل نرگس را آفرید تا من بتوانم در غیابت شاخه‌ای از آن را تصور کنم و به یاد نگاه مهربانت که تا همیشه در نگاهم خواهد ماند سرود آزادی و یگانگی سر دهم! ...
" روز اول که به استـــــــــــاد سپردند مرا

                                           دیگران را خرد آموخت مرا مجنون کرد
"

قصه ی من ! ...


خـورشید صـورت مـاهـت لبخند مـی‌زند 

این قـلـب پـاره‌پـاره‌ام آبـــاد مــی‌شـود 

ای کـاش آن نـسـیم کـه آمد ز کوی تـو 

دانـستـمی کـه زلف تـو بر بـاد می‌شود 

هـر دم دلـم بـه خـاطره‌هایت سفر کـند 

اینگـونـه انــدرون دلــم شــاد می‌شـود 

چشم و دل و گلایه و این ضجه‌های من 

در هـجـر تـوسـت کـه فـریاد مــی‌شـود  

لبخند ، کوی ، سفر ، ضجه
                                  قصه‌ی من است 

آبـاد ، بـاد ، شـاد
                            کـه فریاد مــی‌شـود
! ... 

                                                                             
از سروده های آسمونی ترین قلب دنیا