واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

مثل روزای بارونی ! ...


یه روز دلـم گـرفـتـه بـود
                              مثل روزای بارونــــــی
از اون هواهـا که خودت حالو هواشو می دونی
اگه بشه با واژه ها حالمو تعریف بکنم
تو هم منو ، شعر منو با همه حست می خونی ...
آخـه تـو هـم مـثل مـنـی
                              مثل دلای ایرونــــــــــی
وقتی هوا ابـری میشه
                              حـالو هـوامـو می دونی ! ...



نظرات 9 + ارسال نظر
یاس خانم سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

اول
خیلی خوشگل بود پریدخت جونم
بارون بارونه زمینا خیس میشه
پریدخت جونوم.............

نگار سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام عمه پریدخت ججججججووووووووووننننننننننننن
منم روزهای ابری دلم میگیر ه اما از روزهای بارونی خوشم میاد اون هم بدون چتر.
عمه دوووووووسسسستتتتوووون دارم.
اللهی فداتون بشممممممممم.................
اندازه تمام دنیا خودتون با شعراتون دوست دارم.

سلام عزیز عمه

الهی دورت بگردم تو بدون چتر نری زیر بارونا ، آفرین گلم .
منم نگارم رو دو تا دوست دارم ( آخه دو تا دنیا که بیشتر نداریم )
خدا نکنه نگارم امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی گل نازم .
دوسِت دارم هوارتاااااااااااااااااا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:46 ب.ظ


سلام پریدخت عزیز

زیبا ، زیباس
لطیف ، لطیفه
ابری ، جذابه
...
چن وقتیه روز مسیح ... مثل شبای بارونیس
شده پرنده ی دلم ... تو این هوای ابری خیس
می خوام بگم همین که روز ... تو دل تو موندگاره
شکر خدا ؛ گر چه هوا ... ابریه و هی می باره
واژه رو تو می فهمیو ... حال تو رو من می دونم
قدرت هر چی بارونه ... قد یـه آه ماها نیس
...

تقریبا همه ی دلای ایرونی عاشق غم مبهم و حال و هوای روزای بارونین

چه شاد باشن چه غمگین ، چه دارا چه ندار ، چه هوشیار چه مجنون ، چه عاقل چه شاعر !!! ، ...

سربلند بمونی و ایرونی

مسیح سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:52 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

بازم سلام

ببخشید

هر چند که از عادی بودنش معلومه

ولی اون بالایی رو من نوشتم

...

مـیلاد چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.milad-handsome.tk

سلام
قشنگ بود
بارون اونم نم نم باشه و بری زیرش قدم بزنی
یکی از آرزوهایی که من دارم و تا حالا خیلی زیاد بهش رسیدم
خیلی بارون به آدم روحیه میده
وبلاگتون هم جالب و دیدنیه
موفق باشین

بازم مسیح شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام

ممنون از لطفت

ولی اون بچه که دختر مسیح نیست !!

هر چندکه یه دختر ایرونی عادی و عزیزه

بازم ممنون

سربلند بمونی

مهدی یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.gharibaneh.blogsky.com

bar labanam labkhand pajmordast
naghmeam delgiro afsordast
na sorodi na sorori na hamavazi na shori zendegi gooyi ze donya rakht bar bastast

یاس خانمی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام پریدخت جونم
بازم اومدم اینجا خیسم کردی با بارونت.
امیدوارم ابرای دلت کنار رفته باشه مهربون.

سلام عزیز...روزی که دل پرواز میشود ..عاشقی معنایش سخت دلگیر ...روزی که ما به دنبال یائری هستیم دلهره سراسرمان را میگسرد ..گاهی سکوت میکنیم ..گاهی فریاد در دل ...عزیزم آNرس بلاگم عوض شده ..اول که یه سری بزن ...بعدشم اگه دوست داشتی آدرس لینک منو عوض کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد