واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

دوباره می شود ؟! ...

هلا توان همه عاشقان در میهن
هلا توان همه عاشقان در تبعید
دوباره زاغه‌نشینان به زاغه برگشتند
دوباره طاهره‌ها از گرسنگی مردند
دوباره راضیه بر فقر خویش راضی شد
 " به جای کشت کشاورز را درو کردند
به جای نان به تساوی گلوله قسمت شد "
دوباره نفیر دیو کشت عاشقان آزادی
دوباره ساده‌ترین حرف تیر باران شد
دوباره هر چه که کشتیم پنبه شد در باد
دوباره هر چه زمین بود گور یاران شد
هلا توان همه عاشقان در میهن
هلا توان همه عاشقان در تبعید
دوباره می‌شود آری به باغ گل رویاند
دوباره می‌شود آری به دشت سبزه نشاند
دوباره می‌شود از خانه‌های شاد گذشت
دوباره می‌شود از کودکان ترانه شنید
دوباره می‌شود آری اگر بپیوندیم
به دیدگان پر از انتظار شبزدگان
دوباره می‌شود آری اگر شکسته شود
شب سکوت و شب یاس و ترس ما یاران
 " هلا توان همه عاشقان در میهن
هلا توان همه عاشقان در تبعید
هلا توان همه عاشقان در ایران "
نظرات 3 + ارسال نظر
Nآقای چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:36 ق.ظ http://internet.blogsky.com

درک این خیلی سخته

صدر چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:11 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
من روز جمعه قبل از ساعت ۱۰ صبح لینکت را میگذارم .
موفق باشی
صدر

سفر به اعماق اینترنت چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ب.ظ http://explorer.blogsky.com



سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و جالبی درای انشالله بزودی جالب تر هم خواهد شد
من هم یه وبلاگ دارم که در ان اموزش میدهیم چگونه وبلاگی برتر داشته باشیم به ما هم سر بزن
موافقی بهم لینک بدیم
((اموزش لینک دادن هم هست و..))
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد