واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

خسته ام ! ...

دل خسته‌ام از اینجا٬ از آدمای دنیا
همین امروز و فردا دل می‌زنم به دریا

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام خوبی امیدوارم خوب باشی
وبلاگ جالبی درای که انشالله جالبتر هم میشه
موفق باشی به کارت ادامه بده من هم همیشه بهتون یر میزنم
به ما هم یه سری بزن
اگر موافق باشی به هم لینک بدیم بای بای

مسیح شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:10 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام
...
اگر موافق باشی به هم لینک بدیم بای بای


:))

این بالایی اون قدر هول بوده که اصلا یادش رفته آدرس وبلاگشو بذاره

یاد اون روزای اول افتادم که یه عده با کپی پیست کردن کامنتایی این طوری به دنبال لینک بودن

خیلی جالبه

چه زود گذشت

...

هولدر هاست شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.holderhost.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری ولی حیفه وقتتو روی یه وبلاگ بذاری اگه خواستی می تونی وبلاگتو به سایت تبدیل کنی دیدنش ضرر نداره یه سری بزن


www.holderhost.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد