واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

تا آُفتابی دیگر!...

 

رهروان خسته را احساس خواهم داد
 ماه‌های دیگری در آسمان کهنه خواهم کاشت
 نورهای تازه‌ای در چشم‌های مات خواهم ریخت
 لحظه‌ها را در دو دستم جای خواهم داد
سِهره‌ها را از قفس پرواز خواهم داد
چشم‌ها را باز خواهم کرد
خواب‌ها را در حقیقت روح خواهم داد
دیده‌ها را از پس ظلمت به سوی ماه خواهم خواند
نغمه‌ها را در زبان چشم خواهم کاشت
گوش‌ها را باز خواهم کرد
آفتاب دیگری در آسمان لحظه خواهم کاشت
لحظه‌ها را در دو دستم جای خواهم داد
سوی خورشیدی دگر پرواز خواهم کرد...

نظرات 5 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://parakandehayeman.blogfa.com

کاشتن ماه نو در آسمان کهنه تعبیری که مرا به یاد شاملوی

بزرگ انداخت که فرمود:به نو کردن ماه بربام شدم با عقیق و سبزه و آینه...

سارینا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://sarinaa129.persianblog.ir

لحظه ها را در دو دستم جای خواهم داد...
دوسش داشتم اینو. میدرخشید تو شعرت!

بیژن چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام دیگربه بهترینها
خوبی شماخواهر عزیز
تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت
میتوان گفت که من چلچله لال توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف
سخت محتاج به گرمای پر و بال توام . .

میدونی اون سطرآخر نوشته ات منونگران کرده .
به کجاچنین شتابان؟

علیرضا سعادت چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://ermiya.blogfa

چقدر بال چقدر پر پرواز ...خوشا به حالتان

منم و یه دنیا تنها سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ق.ظ http://king.blogfa.com

خورشید را در آغوش بکش ..شب را در سیاهی خودش حبس کن ..ماه را به بهانه ای مسافر طلوع کن ..اکنون لحظه را در دو دستت جای ده و با تمام وجودت به دلت سلام کن ..که جایش در دل نوشته ات خالی بود ....سلام به خواهر خوبم ..اوهوم منم فرا...خیلی وقته دلم تنگ شده واسه بچه های باغ پر از گل ۸۳-۸۴ ...بلاگم بوی کفشت را می خواهد آرام بیا من همچنان خوابم ..مبادا بیدارم کنی ..انگشت مهرت را با خود داشته باش تا بدانم آنجا بودی ...شاد باشی و سالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد