واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

دلم تنگه...

 

            سکوت اینجا صدای تو 

                                          هوا اینجا هوای تو 

                                                                    پر از تکرار این حرفم 

                                                                                                دلم تنگه برای تو ...

نظرات 8 + ارسال نظر
سوسن جعفری شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

هوا اینجا هوای تو ...

سارینا یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ق.ظ

و عشق... صدای فاصله هاست

و من خسته اما ناگزیر از فاصله‌ها....

for you چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://4uyou.blogfa.com/

"سکوت اینجا صدای تو"
....

سبحان پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.sobhan454h.persianblog.ir/


محبان را غم محبوب سخت است / فراق مهربان خوب سخت است

ز هستی دل بریدن نیست مشکل / دل کندن از محبوب دلربا سخت است

مهران شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . احوال ابجی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به قول گفتنی : خوبی خوشی سلامتی خانواده خوب هستن ؟؟؟؟ دیشب ی دفعه ای ئلم هوای وبلاگت را کرد اومدم ببینمت و برم .

چه باحال ، منم امروز بد جوری دل تنگم . آدم که متاهل میشه : همیشه دلیلی برای دل تنگ بودن داره دیگه : آن هم یکی مثل من که بدجوری خانواده دوسته . اره ابجی ما هم رفتیم لای مرغ ها .
توی این چند وقته که نبودم خیلی پیزها برای من عوض شده اما وبلاگ تو عوض نشده ، همونطوری آبی و آرام .
سعی می کنم برگردم .

سلااااااااااااااااام
خوبی مهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس بگو یهو غیب شدی داشتی قوقولی قوقو می‌کردیییییییییییی
تبرییییییییییییییییییییییک
اتفاقا به خاطر همین حس خانواده دوستیه که منم دلم واسه مامانم تنگ شده
):
تو این وبلاگ آبی و آرام جای نظرات بی‌نظیرت خیلی خالیه مهران...

مهران شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

خدائیش مردم از خجالت بابت آن همه غلط و غلوط هام . شرمنده .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ

من برات ترانه میگم
تا بدونی که باهاتم ...

ساز تو دهد روح مرا قوت پرواز
...

وحید شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://naghmeyesokot.blogfa.com

همیشه قصه این بوده....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد