واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

تولدت مبارک قشنگ عمه

 

 

                  

                                                                    

نظرات 3 + ارسال نظر
بیژن پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون.

سلااااام پریدخت عزیز؟

باهفت آسمون پرازگل یاس ومیخک

باصدتادریاپرازعشق واشتیاق وپولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قراروکوچک

فقط میخوادبهت بگه ...

تولد برادرزاده ات مبارررررررررک

بیژن پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

راستی این فرشته خوشبخت دختر یاپسر؟

سلام
ممنونم بیژن جان از لطف و محبتت
کوچولوی شیرین‌زبون ما دختر می‌باشد

سارینا شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

جاااااااااااان! تولد یه نی نی... حالا شایدم نی نی نیست ولی نی نی باشه دوست داشتنی تره. دخمل هم باشه که فبها :)
مبارک باشه.
نه عزیزم مشکل گودریه! یعنی گوگل ریدری... دارم حلش میکنم کلی لینکام اینطورین فکر کنم مال تو درست شده البته تو گوگل ریدر بوذ نمی دونم اینجا چرا نمیومد. :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد