واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

کوچ بنفشه ها!...

در روزهای آخر اسفند
 کوچ بنفشه‌های مهاجر
 زیباست    

Garden 

در نیم‌روز روشن اسفند
 وقتی بنفشه‌ها را از سایه‌های سرد
 در اطلس شمیم بهاران
 با خاک و ریشه
 - میهن سیارشان -
در جعبه‌های کوچک چوبی
در گوشه‌ی خیابان می‌آورند
 جوی هزار زمزمه در من
 می‌جوشد.  

white 

ای کاش
 ای کاش آدمی وطنش را
 مثل بنفشه‌ها
 - در جعبه‌های خاک - 
 یک روز می‌توانست
 همراه خویشتن ببرد هر کجا که خواست
 در روشنای باران
 در آفتاب پاک... 

Yellow

نظرات 4 + ارسال نظر
مسیح یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام پریدخت عزیز

:)

تبریک
تبریک
تبریک
تبریک

:)

با خوندن متنت
یاد این شعر افتادم که می گه
افسوس کلاه نیست وطن
تا که‏ازسرم برداشتند ...

...

اما
در روزهای آخر اسفند
بازگشت پر هیاهو و شادمانه ی
پرستو‌های مهاجر
از سرزمین های گرم جنوب
حاکی از خبری مهمه
شاید می خوان خبر بدن
میلاد قاصد بهارو
در روزهای پایانی اسفند

تولدت مبارک

%%-

سربلند بمونی و ایرونی

وحید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://naghmeyesokot.blogfa.com

طراوت این گل سفید رو برای شما و مابقی دوستان از خدا میخوام

چقدر کاش های دلنشینی دارد این پست

وطنش را همچون بنفشه ها میشد با خود ببرد به هرکجا که خواست
ای کاش

مسیح جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام

:)

منم از تموم مهربونیا و محبتای تو ممنونم

سال نو رو پیشاپیش تبریک عرض می کنم

سربلند بمونی و ایرونی

%%-

رز صحرا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.roze-sahra.blogfa.com

سلام عزیزم بسیار زیبا بود لذت بردم . بهارت مبارک و ارزوهات همچون گل شکفته
پذیرای حضور گرمتون هستم
پایدار باشی دوست من / [گل] رز صحرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد