واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

سردمه! ...

 

 سردمه

 مثل آغاز حیات گل یخ.

 مثل یک قایق یخ کرده  رو دریاچه ی یخ، یخ  کردم. 

 بیکرانه ست دریا 

 کوچیکه قایق من    

 

تلخ تلخم  

مثل یک خارَکِ سبز  

سردمه و می‌دونم هیچ زمانی دیگه خرما نمی‌شم.

چه غریبم روی این خوشه‌ی سرخ

...  

همه‌چی از یاد آدم می‌ره 

مگه یادش 

که همیشه یادشه! ...

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://tasiyan7.blogfa.com

چرا ایهمهسرد و تلخ عزیزم؟!!!

بهار دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ

اینهمه

محزون سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://mahzoon.blogsky.com

سلام
قشنگه وبت رو میگم
سری به ما بزن اون چیزهایی که دستگیر من شد دستگیر تو هم میشه . . . . . . من و تو . . . .

یاسر سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ

آهای باد بهاری، نسیم وصل بیار
ز آسمان تنعم دمی به خانه ببار
نبینمت به خزان روی و دل همی سپری
آهای ، دلشدگان را به دست غم مسپار...

نخل تنهای جنوب چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام عمه پری
خوبی؟
چه خبرا؟
پری این جمله آخرتو یه جای شنیدم نمی دونم کجا از کی ؟
ولی برام آشناست
امیدوارم همیشه شاد باشی
به امید دیدار

ایمان دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ http://freeiman.blogfa.com

سلام خوبی دوستم؟؟
سرما که خوبه ؟چرا سردت شده؟
کجای نیستی؟خبری بده بابا؟؟؟
در چه حالی هستی‌؟
دلم تنگ شده برات......................
تا بعد.........................

وحید چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ http://naghmeyesokot.blogfa.com

دلتنگ توام عشق بیا و نفسی باز
بنشین به برم مطلع شعر و غزلی ساز

مجنون تو کرده است مرا طعم نگاهت
حیران تو کرده است مرا نغمه این ساز

عیسای من ای عشق مرا زنده ترین کن
عمر دگری بخش به این مرده به اعجاز

یک بار دگر باز به آدم نظری کن
او تشنه ی حواست نه یک گندم بی ناز

با نام تو آغاز شد این شور تپیدن
در قلب گرده خورده به آن لحظه ی آغاز

تمثیل تو ای عشق هزاران غزل و نقش
این گندم و آن سیب پر از قصه پر از راز

این شوق مرا سینه ی من را عطشی داد
معراج من آغاز شد از لحظه ی پرواز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد