واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

امروز و فردا! ...

 

امروز 

واژه‌ها، آغازها 

آرزوها، آوازها 

و چشم انتظاری‌های  

دیروز و امروز را 

قسمت می‌کنیم؛

و فردا 

آبرنگ‌ها و رنگین‌کمان‌ها 

تصورات و مناظر دلپذیر را  

چون فرشینه‌ای از احساسات؛ 

با تار و پودی از خاطرات 

و رویاها! ...

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسر سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

تو بگو سهم من از اینهمه آسمان چقدر است...؟

وحید چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://naghmeyesokot.blogfa.com

امروزها
فرداها
به تکرار
کاش خاطرات جایی برای تغییر داشتند

یاسمن جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

بسیار زیبا و دلنشین بود..

مسیح جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام

:)

امروز

درو کردن آن چه دیروز کاشتیم و

بذر افشانی برای فرداها

و فردا

امروزی دیگر ...

:)

ممنونم از لطفت

سربلند بمونی و ایرونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد