واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

عاشقم!...

 

عاشـقــم عاشـق ستــاره صـبـح 

عـاشـق ابــرهـای سـرگـردان 

عـاشـق روزهــای بـــــارانی 

عاشق هر چه نام توست برآن

نظرات 14 + ارسال نظر
یاسر سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ

عاشقم، عاشق چکاوکها
آنچه از چشمه می جوشد
عاشقم، لیک دانستم
عشق از اندرون من جوشد...

علی سعادت سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://alirezasaadat.blogfa.com/

چه عاشقی ِ یکریزی

بهانه ها یکریزند علی جان

بهار سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://tasiyan7.blogfa.com

یاد بد آنکه رخت شمع طرب می افروخت
وین دل سوخته پروانه ی نا پروا بود!

بهار سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

یاد باد

یاسر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

عاشقم، عاشق هر آنچه ز تو
نام ویادی به ارمغان آرد
کاش می شد دمی به صفحه دل
جرعه ای، نکهتی ز تو بارد

عاشقم، لیک خسته و تنها
باز، از درد عشق می گویم
هرکه دارد نشانه ای از تو
من سراغ تو را ز وی جویم

چه شود گر کمی، دمی، نفسی
حس تنهایی مرا ببری
کس چه میداند از درون دلم
می بری غربت دلم به هر نظری

عاشقم، عاشقم، چه باک و هراس
عشق از بطن دل همی جوشد
یاد و افکار خاطر دوست
هر دم از عشق من همی نوشد

یادمان باشد این نسیم وصال
بعضی اوقات بیشتر بوزد
شاید اندوه دل فرو افتد
شاید این نیک تر بسزد

مسیح چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام

:)

می دونم ... یا بهتره بگم اطمینان دارم ...

البته چراشو نمی دونم ...

...

زندگی ...

بعد از این همه مدت که ازت بی خبر بودم

این بهترین واگویه ای بود که می شد ازت خوند

سرشار از شور و عشق

سربلند بمونی

%%-

بیژن چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام به استاد خوبیها:
خواهر گلم شما که جای برای
عشق ورزیدن این بنده حقیر
به دیگر خوبیها قرار ندادید!
هر چه که لایق عشق ورزیدن بود
شما درچند جمله گفتید.
تندرست و شاد باشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

وحید یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://naghmeyesokot.blogfa.com

عاشقم مثل پرنده عاشقم
عاشق پریدن و رها شدن

بیژن چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام:
خوب هستی گلم؟!!!!!!!!!):
من پذیرفتم شکست عشق را

پندهای عقل دوراندیش را

من پذیرفتم که عشق افسانه است

این درد آشنا دیوانه است

می روی شاید فراموشت کنم

با فراموشی هم آغوشت کنم

گر چه تو شادان تر از من می روی

آرزو دارم که تو عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را

تلخی برخوردهای سرد را

شباهنگ چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ

عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست....

پیوسته دلت به نور عشق پرفروغ باد نازنینم.
پاینده باشی همنفس.

بهار جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:05 ب.ظ

کجای تو؟

لاف عاشقی یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.lafeasheghi69.blogfa.com

salam khob hastin vebe khobi darin vali be sharti ke behtaresh konin

صفا یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.peste.blogfa.com

سلام بلاگت خوشگله مطالبش کمه راستی واگویه ها یعنی چی
بیا بهم سر بزن ببین من چه کردم -اگه موافقی با تبادل لینک خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد