واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

واگویه ها

در دیده‌ی من اندرا * وز چشم من بنگر مرا * زیرا برون از دیده‌ها * منزلگهی بگزیده‌ام

ببار ! ...

 

 

ببار ای ابرکم بر من ببار و تازه تر شو

ببار و قطره قطره ، نم نمک آزاده تر شو

تو این باغ پر از برگ و پر از خواب ستاره

اگه پرمیوه ای‌،‌ ‌پر سایه ای افتاده تر شو

...

نظرات 6 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ http://freeiman.blogfa.com

دورد بر شما با این وصف زیبا از
بارون .............................................

مسیح پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام

:)

آره

باریدن هم ابرو سبک می کنه و

هم زمین پذیراشو آباد

ولی به نظرم لازم نیست دو خط آخر به کسی گفته بشه

یا بهتر بگم کسی نیست تو دنیا که لازم باشه این حرف بهش زده بشه !!

:)

سربلند بمونی و ایرونی

نخل تنهای جنوب یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ

باز باران با ترانه با گهر های فراوان میخورد بر بام خانه .
سلام پری جان
خوبی گلم امیدوارم همیشه شاد باشی.
نیستی؟
قربون شما
بای
ایمان



































یاسمن چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ

خدایا

ابرکی را

به سوی من بفرست


سلام

سروناز جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com/

سلام پری خانوم جون خوبی
من بارون می خوام
خیلی خیلی وقته که ندیدمش
یه کمی حس و حالش رو یادم رفته....
عیدت مبارک عزیزم

مسیح یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام

هم عذر می خوام از تاخیر و
هم تبریک می گم ...

سربلند بمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد